مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 2 آبان 1401 ساعت 13:172022-10-24اجتماعي

کادر آموزشی از شیوع بیماری آنفولانزا در مدارس یزد پیشگیری کنند


مدیر کل آموزش و پرورش یزد با بیان این که مدیران و معلمان باید دانش آموزان را موظف کنند موارد بهداشتی اعم از زدن ماسک و رعایت فاصله گذاری را رعایت کنند، - به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس در یزد، محمدکاظم رحیمی نژاد ظهر امروز در جلسه کمیته برنامه ریزی و پیشگیری از بیماری های واگیردار استان با بیان این که پیشگیری مقدم بر درمان است، اظهار کرد: مسئولان و دست اندرکاران مدارس باید بیش از پیش با رعایت نکات و دستورالعمل های بهداشتی مانع فراگیری این بیماری شوند.

وی افزود: تراکم دانش آموزی در کلاس ها و عدم رعایت موارد بهداشتی می تواند در شیوع بیماری های واگیردار مشکل زا باشد که ضروری است مدیران مدارس و مراکز آموزشی از تجارب دانش آموزان را موظف کنند موارد بهداشتی اعم از زدن ماسک و رعایت فاصله گذاری را رعایت نمایند.

دکتر محسن میرزایی، معاون بهداشتی دانشگاه علوم پزشکی شهید صدوقی یزد گفت: هم اکنون 130 بیمار آنفولانزا در استان وجود دارد و متأسفانه در دو هفته گذشته آنفولانزا در یزد چهار قربانی گرفت.

وی افزود: در رصد روزانه بیماران مراجعه کننده در  سه هفته اخیر شاهد افزایش موارد بستری و سرپایی مبتلایان به انفولانزا در استان بوده ایم که در مقایسه با سال قبل موارد مثبت انفولانزا در استان افزایش قابل توجهی داشته است.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

کادر آموزشی از شیوع بیماری آنفولانزا در مدارس یزد پیشگیری کنند

کادر آموزشی از شیوع بیماری آنفولانزا در مدارس یزد پیشگیری کنند