مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 2 آبان 1401 ساعت 12:472022-10-24اقتصادي

اعتبار 600 میلیارد تومان برای بهسازی و آسفالت راه های روستایی کرمانشاه


مدیرکل راهداری و حمل و نقل جاده ای استان کرمانشاه گفت: در سفر رییس جمهور به استان حدود 600 میلیارد تومان اعتبار برای راه های روستایی و فرعی استان در نظر گرفته شده است.

- فریبرز کرمی، مدیرکل راهداری و حمل و نقل جاده ای استان کرمانشاه امروز در گفت وگو با خبرنگار فارس در کرمانشاه، اظهار کرد: با توجه به حجم ترافیک راه های مواصلاتی استان به واسطه پنج مرز رسمی و سفرهای سالیانه همچون سفر اربعین، نیاز است راه های استان برای یک سفر سلامت برای کاربران جاده ای ایمن سازی و مدیریت شود.

وی با اشاره به وجود 102 نقطه حادثه خیز شناسنامه دار در استان طی سنوات گذشته، گفت: از سه سال پیش 102 نقطه را به صورت فیزیکی رفع نقص شده و آخرین مرحله آن در سال جاری شروع شده و تقریبا 95 درصد از این 102 نقطه رفع شده و باقی مانده هم در حال رفع نقص است تا در استان دیگر نقطه ای حادثه خیز شناسنامه دار نباشیم.

مدیرکل راهداری و حمل و نقل جاده ای استان کرمانشاه ادامه داد: نقاطی که مستعد تصادف بوده به صورت امانی در حال رفع نقص است و برای ایمن سازی راه های پیگیری های صورت گرفته که در کاهش تصادفات و تلفات جاده ای تأثیر بسزایی داشته باشد.

وی در خصوص احداث راه های روستایی، اضافه کرد: بیش از 5 هزار و 500 کیلومتر راه روستایی داریم که حدود 800 کیلومتر از این راه ها به صورت خاکی و شوسه


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

اعتبار 600 میلیارد تومان برای بهسازی و آسفالت راه های روستایی کرمانشاه

اعتبار 600 میلیارد تومان برای بهسازی و آسفالت راه های روستایی کرمانشاه