مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 2 آبان 1401 ساعت 12:122022-10-24سياسي

روایتی از شکست های گروهک منافقین در رفسنجان/معلمی که اخراج شد اما پای انقلاب ماند


 نام رفسنجان در دوران انقلاب برای همه کشور آشنا بود، شهری که به واسطه بزرگمردانی همچون شیخ عباس پورمحمدی به پایگاه انقلاب تبدیل شده بود و جوانان انقلابی زیادی را زیر دست خود تربیت کرد.

رفسنجان انقلابیونی داشت که برای دفاع از اسلام سینه سپر می کردند و هیچ ترسی از گلوله سربازان ساواک نداشتند به طوری که از جوان 13 ساله اش در رکاب خمینی کبیر قدم می گذاشت تا پیرمرد 60 ساله بدون ترس از کشته شدن، و این شجاعت از پیش از انقلاب نمود کرد و تا جنگ و تبدیل شدن رفسنجان به شهر فاتحان اروند، شهر شهدای بزرگی همچون حاج علی محمدی پور که سردار دل ها همواره از او یاد می کرد و می فرمود به مانند او دیگر در رفسنجان نخواهیم یافت.

یکی از السابقون السابقون انقلاب در رفسنجان حمیدرضا توکلی است که سابقه رفتن به زندان ساواک در 13 سالگی را در کارنامه درخشان انقلابی خود دارد.

در گفت وگو با وی ابتدا نتوانستم از زبانش خدماتی که برای نظام و انقلاب انجام داده را بشنوم چون مردی بسیار متواضع بود و در خلال صحبت هایش خود را در برابر انقلابیون، شهدای نظام و انقلاب بسیار کوچک می دانست.

منافقین پلی برای عبور جوانان از اسلام به سمت مادی گرایی او از فعالیت های منافقین در رفسنجان می گوید و به این نکته اشاره می کند که آنان نتوانستند در رفسنجان کار شاخصی انجام دهند گاهی م


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

روایتی از شکست های گروهک منافقین در رفسنجان/معلمی که اخراج شد اما پای انقلاب ماند

روایتی از شکست های گروهک منافقین در رفسنجان/معلمی که اخراج شد اما پای انقلاب ماند