مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 2 آبان 1401 ساعت 11:072022-10-24اقتصادي

ارتقا ایمنی محورهای مواصلاتی شهرستان چالدران


رییس اداره راهداری و حمل و نقل جاده ای شهرستان چالدران از نصب 88 عدد تابلو و علائم در محورهای مواصلاتی شهرستان چالدران در نیمه نخست سال جاری خبر داد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از ارومیه، سید هادی باقرزاده حسینی رییس اداره راهداری و حمل و نقل جاده ای شهرستان چالدران با تشریح اقدامات انجام گرفته در6 ماهه اول سال جاری برای ایمن نمودن محورهای مواصلاتی این شهرستان گفت : 169 کیلومتر تسطیح و رگلاژ و ترمیم شانه ها، 41 کیلومتر پاکسازی و تسطیح حریم ، نصب 88 عدد تابلو و علائم و جمع آوری، بازسازی و تعمیر 154 عدد تابلو و علائم دیگر از جمله مهم ترین کارهای انجام گرفته در این مدت بوده است.

وی ادامه داد : برای افزایش ایمنی تردد در جاده های شهرستان شاهین دژ و جدا سازی ترافیک رفت و برگشت 144 کیلومتر خط کشی در محورهای مواصلاتی این شهرستان در نیمه نخست سال جاری انجام شد.

باقر زاده حسینی از تنقیه 3 عدد پل ، 34 مورد گشت تلفیقی با پلیس راه برای بررسی و نظارت بر ایمنی محورهای شهرستان و نظارت بر وسائل نقلیه حمل و نقل باری و مسافری ، 11 مورد اخطار کتبی به متجاوزین حریم راه و اجرای 3 مورد احکام قضایی در این خصوص به عنوان سایر اقدامات انجام گرفته توسط راهداران اداره راهداری و حمل و نقل جاده ای شهرستان چالدران در نیمه اول سال جاری یاد کرد.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

ارتقا ایمنی محورهای مواصلاتی شهرستان چالدران

ارتقا ایمنی محورهای مواصلاتی شهرستان چالدران