مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 2 آبان 1401 ساعت 11:022022-10-24اقتصادي

مناطق مرفه نشین تهران 13 برابر سایر مناطق مشترکِ پرمصرف دارد


تحلیل داده های مصرف مطلق گاز خانگی مشترکان نشان می دهد مناطق مرفه نشین تهران 13 برابر سایر مناطق، مشترک پرمصرف دارد، مشترکان پرمصرفِ حاضر در پله های 8 تا 12 اقلیتی هستند که کمتر از 3 درصد از مشترکان گاز خانگی کشور را در برمی گیرند.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرنگار اقتصادی خبرگزاری فارس، ایران رتبه سوم تولید گاز طبیعی در دنیا را داراست و از این منظر انتظار می رود ضمن پوشش نیاز داخل، درآمد صادراتی قابل توجهی نیز از این محل داشته باشد.

این در حالی است که در سال های اخیر به دلیل استفاده گسترده از گاز خانگی برای گرمایش منازل و ساختمان های تجاری در فصل سرد، شاهد قطعی گاز صنایع عمده و نیروگا ه های کشور به منظور تأمین گاز خانگی در فصل سرد سال هستیم.

وزارت تعاون، کار و رفاه اجتماعی در گزارشی با عنوان بررسی الگوی رفاهی مصرف گاز طبیعی در مشترکین خانگی به الگوی مصرف گاز مشترکان خانگی دهک های مختلف جامعه پرداخته است.

*مناطق مرفه نشین تهران 13 برابر سایر مناطق، مشترک پرمصرف دارند  طبق این گزارش، به این پرسش پاسخ داده شده است که چند درصد از مشترکان مناطق تهران و مشهد پرمصرف بوده اند؟ بدین ترتیب هر چه درصد مشترکان پرمصرف در یک منطقه بیشتر باشد، آن منطقه الگوی پرمصرف تری را به ثبت رسانده است.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

مناطق مرفه نشین تهران 13 برابر سایر مناطق مشترکِ پرمصرف دارد

مناطق مرفه نشین تهران 13 برابر سایر مناطق مشترکِ پرمصرف دارد