مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 2 آبان 1401 ساعت 10:272022-10-24سياسي

وزیر علوم: تسریع عملیات اجرایی 200 هزار مسکن متاهلی دانشجویی


وزیر علوم، تحقیقات و فناوری در اولین جلسه قرارگاه مرکزی احداث 200 هزار مسکن دانشجویان متأهل بر تسریع در آغاز عملیات اجرایی این پروژه تأکید کرد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه دانشگاه خبرگزاری فارس به نقل از وزارت علوم، محمد علی زلفی گل وزیر علوم، تحقیقات و فناوری در اولین جلسه قرارگاه مرکزی احداث 200 هزار مسکن دانشجویان متأهل بر تسریع در آغاز عملیات اجرایی این پروژه تأکید کرد.

زلفی گل در این نشست گفت: احداث 200 هزار خوابگاه دانشجویان متأهل در راستای تأکیدات مقام معظم رهبری برای رشد جمعیت، انجام مفاد قانونی جوانی جمیعت و ارائه خدمات به نخبگان جامعه است.

وی با اعلام اینکه احداث این تعداد واحد خوابگاهی در سابقه نظام آموزش عالی بی نظیر است، گفت: خوابگاه ها در همه نقاط کشور احداث شده و به تحقق عدالت اجتماعی در توزیع امکانات کمک می کند.

زلفی گل گفت: با به نتیجه رسیدن این طرح بزرگ، بخشی از نیاز مسکن اعضای هیئت علمی جوان و تازه جذب شده و یاوران علمی دانشگاه ها حل می شود و دانشگاه ها استقبال و بانک های کشور تسهیلات مالی پروژه را تأمین می کنند.

وی با اشاره به اینکه این پروژه در راستای قانونی جوانی جمعیت است، گفت: ده درصد درآمد اختصاصی و ده درصد منابع تملک دارایی دانشگاه ها در اختیار این پروژه قرار می گیرد.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

وزیر علوم: تسریع عملیات اجرایی 200 هزار مسکن متاهلی دانشجویی

وزیر علوم: تسریع عملیات اجرایی 200 هزار مسکن متاهلی دانشجویی