مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 2 آبان 1401 ساعت 10:022022-10-24اقتصادي

202 کیلومتر شبکه سیمی سیستان و بلوچستان به کابل خودنگهدار تبدیل شد


مدیرعامل شرکت توزیع نیروی برق سیستان و بلوچستان گفت: از ابتدای سال جاری تاکنون، 202 کیلومتر شبکه برق این استان در قالب توسعه و تعویض، به کابل خودنگهدار تبدیل و احداث شده است.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از زاهدان به نقل از روابط عمومی شرکت توزیع نیروی برق استان سیستان و بلوچستان،، خلیل عوض زاده گفت: از ابتدای سال جاری تاکنون، 202 کیلومتر شبکه برق این استان در قالب توسعه و تعویض، به کابل خودنگهدار تبدیل و احداث شده است.

مدیرعامل شرکت توزیع نیروی برق سیستان و بلوچستان با بیان اینکه اعتبار هزینه شده برای این میزان اقدام پروژه 86 میلیارد تومان بوده است اظهار داشت: میزان درصد تبدیل کابل خودنگهدار منصوبه به کل شبکه فشار ضعیف هوایی موجود استان، 36.

2 درصد است.

این مسؤول با بیان اینکه 650 کیلومتر، شبکه برق این منطقه طی سال گذشته در قالب توسعه و تعویض شبکه به کابل خودنگهدار تبدیل شده است، ادامه داد: اعتبار هزینه شده برای این میزان پروژه 230 میلیارد تومان بوده است.

  وی، ادامه داد: به جهت ارتقای دانش تبدیل شبکه سیمی به کابل خودنگهدار، اولین دوره آموزشی این بخش با حضور پرسنل این شرکت در شهرستان زاهدان برگزار شد.

  عوض زاده بیان کرد: این دوره آموزشی در شهرستان های زابل، ایرانشهر، چابهار و سراوان نیز برگزار خواهد شد.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

202 کیلومتر شبکه سیمی سیستان و بلوچستان به کابل خودنگهدار تبدیل شد

202 کیلومتر شبکه سیمی سیستان و بلوچستان به کابل خودنگهدار تبدیل شد