مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 2 آبان 1401 ساعت 09:322022-10-24اقتصادي

تامین 120 میلیون یورو برای تکمیل لاستیک سازی الیگودرز


در جلسه با مدیرعامل بانک تجارت علاوه بر تصویب 120 میلیون یورو مورد نیاز در خصوص تامین منابع ریالی(1000 میلیارد تومان)، - به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از خرم آباد، در راستای پیگیری مصوبات سفر رییس جمهور به استان، استاندار لرستان با اخلافی فیض مدیر عامل بانک تجارت دیدار و گفتگو کرد.

فرهاد زیویار در خصوص این نشست گفت: در این جلسه چندین موضوع مختلف از مصوبات سفر رییس جمهور به استان مورد بررسی قرار گرفت.

وی افزود: مهمترین موردی که در جلسه امروز مطرح شد، طرح لاستیک سازی 50 هزار تنی مستقیم و غیر مستقیم در دستور کار قرار دارد، با پیش بینی سرمایه گذاری 5500 میلیارد تومان در شهرک صنعتی الیگودرز در حال ساخت است.

استاندار لرستان گفت: در این جلسه علاوه بر تصویب 120 میلیون یورو مورد نیاز در خصوص تامین منابع ریالی (1000 میلیارد تومان)، تصمیمات مناسبی برای تسریع روند ساخت پروژه اتخاذ شد.

زیویار همچنین عنوان کرد: در خصوص سایر موارد از جمله 425 میلیارد منابع مورد نیاز مصوبات سفر در بخش کشاورزی نیز گفتگو شد و در این خصوص مقرر گردید که این مبلغ توسط بانک تجارت تامین و پرداخت شود.

استاندار لرستان گفت: موضوع پایانی این جلسه نیز درخصوص واحدهای تملیکی بانک بود که با توجه تاثیر تعیین تکلیف این واحدها در ایجاد ارزش افزوده، تولید و به تبع آن ایجاد اشتغال پایدار د


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

تامین 120 میلیون یورو برای تکمیل لاستیک سازی الیگودرز

تامین 120 میلیون یورو برای تکمیل لاستیک سازی الیگودرز