مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 2 آبان 1401 ساعت 09:172022-10-24اقتصادي

در شرکت کشت و صنعت کارون چه می گذرد؟ / استنکاف آقای مدیرعامل از حکم قانون!


به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه استان ها خبرگزاری دانشجو، ما همواره از ناکارآمدی و وقوع تخلفات و مسائل کارگری در شرکت های خصوصی شده از طریق فرایند خصوصی سازی صحبت کرده ایم، - در شرکت کشت و صنعت کارون چه می گذرد؟ / استنکاف آقای مدیرعامل از حکم قانون! یکی از شرکت های دولتی زیر نظر بانک کشاورزی که در استان خوزستان بحث برانگیز شده و حتی از طریق راه های قانونی برخی از مشکلات مربوط به مدیرعامل و هیئت مدیره آن محرز شده، شرکت کشت و صنعت کارون است.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه استان ها خبرگزاری دانشجو، ما همواره از ناکارآمدی و وقوع تخلفات و مسائل کارگری در شرکت های خصوصی شده از طریق فرایند خصوصی سازی صحبت کرده ایم، اما شرکت های دولتی نیز خالی از این ابهامات و تخلفات نیستند؛ فراموش نکنیم که چند ماه قبل مجلس گزارشی از تخلف 93 هزار میلیاردی شرکتی منتشر کرد که این شرکت متعلق به دولت بود.

یکی از شرکت های دولتی زیر نظر بانک کشاورزی که بسیار پر حرف و حدیث بوده و در استان خوزستان رسانه ای شده و حتی از طریق راه قانونی برخی از مشکلات مربوط به مدیرعامل و هیئت مدیره آن محرز شده، شرکت کشت و صنعت کارون است که وسعت آن حدود 45 هزار هکتار است و برای تقریب به ذهن مخاطب بخواهیم بگوییم، حدود 2 برابر شرکت کشت و صنعت هفت تپه وسعت اراضی دارد و سه شهرستان گتوند، شوشتر و دزفول از استان خوزست


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

در شرکت کشت و صنعت کارون چه می گذرد؟ / استنکاف آقای مدیرعامل از حکم قانون!

در شرکت کشت و صنعت کارون چه می گذرد؟ / استنکاف آقای مدیرعامل از حکم قانون!