مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 1 آبان 1401 ساعت 21:472022-10-23حوادث

همسرم قصد داشت عکس عروسیمان را آتش بزند!


مردی که همسرش را به طرز دلخراشی در کنار لوازم جهیزیه به قتل رسانده است روز گذشته در اولین جلسه بازپرسی مدعی شد: ابتدا به قصد دفاع از خود در برابر درگیری احتمالی با پدر زنم چاقو برداشته بودم اما وقتی دیدم همسرم می خواهد تصویر دو نفره عروسیمان را آتش بزند عصبانی شدم و او را به قتل رساندم! به گزارش سایت قطره و به نقل ازخراسان، عصر روز گذشته اولین جلسه بازپرسی از مردی که همسرش را با 18 ضربه چاقو در بولوار مجیدیه مشهد به قتل رسانده بود در شعبه 211 دادسرای عمومی و انقلاب مشهد برگزار شد.

مرد 40 ساله که با تلاش کادر درمانی بیمارستان امام رضا (ع) از مرگ نجات یافته بود، در حالی که زنجیر پابندهای آهنین اش بر سنگ فرش های شعبه ویژه پرونده های جنایی کشیده می شد مقابل قاضی محمود عارفی راد قرار گرفت تا به سوالات تخصصی وی درباره چگونگی وقوع این جنایت هولناک پاسخ دهد.

او پس از تفهیم اتهام ارتکاب قتل عمدی و در حالی که توصیه به راست گویی می شد ابتدا سعی کرد با حاشیه گویی و داستان سرایی چنین وانمود کند که به خاطر درگیری قبلی با پدرزنش قصد دفاع از خود را داشت، اما وقتی از نگاه قاضی فهمید که سخنانش اعتباری ندارد، بعد از لحظاتی سکوت برخی از زوایای پنهان این جنایت را فاش کرد.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

همسرم قصد داشت عکس عروسیمان را آتش بزند!

همسرم قصد داشت عکس عروسیمان را آتش بزند!