مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 1 آبان 1401 ساعت 20:172022-10-23اقتصادي

هرمزگان 28 زندانی دیه دارد


رییس ستاد دیه هرمزگان با اشاره به اینکه 45 زندانی جرایم غیرعمد با بدهی 945 میلیارد ریال در زندان های استان حبس هستند، گفت: با وجود پیگیری های قضایی و تلاش های انجام شده، - به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از بندرعباس، احمد مرادی نژاد رییس ستاد دیه هرمزگان امروز اظهار کرد: 16 نفر از این زندانیان نیز به دلیل محکومیت مالی و یک زندانی هم به واسطه دیه در زندان است.

وی بیان کرد: از ابتدای سال جاری تاکنون 81 نفر از مددجویان جرائم غیرعمد هرمزگان با بدهی بیش از 767 میلیارد ریال از زندان های این استان آزاد شدند که این تعداد شامل سه زن و 78 مرد بودند.

رییس ستاد دیه هرمزگان با اشاره به اینکه امسال آمار زندانیان مهریه در زندان های هرمزگان افزایش یافته است، اظهار داشت: از ابتدای سال جاری تاکنون تعداد 45 زندانی مرتبط با مطالبات و شکایات مهریه از زندان های استان آزاد شدند.

مرادی نژاد یادآور شد: همچنین در این مدت 23 نفر محکوم مالی، 9 نفر نفقه و چهار نیز به علت دیه از زندان های هرمزگان آزاد و به آغوش خانواده بازگشتند.

رییس ستاد دیه هرمزگان اظهار کرد: در سال گذشته نیز به همت خیران و ستاد دیه، 185 زندانی جرایم غیرعمد با بدهی افزون بر یکهزار و 410 میلیارد ریال در نتیجه پیگیری های دستگاه قضایی و تلاش مددکاران و ستاد دیه و تحفیف شاکیان از زندان ها و ندامتگاه های استان


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

هرمزگان 28 زندانی دیه دارد

هرمزگان 28 زندانی دیه دارد