مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 1 آبان 1401 ساعت 18:572022-10-23سياسي

هفتمین مراسم سالگرد شهید صدرزاده در شهریار برگزار شد + عکس و فیلم


هفتمین مراسم سالگرد شهید مدافع حرم «سیدمصطفی صدر زاده» در شهریار برگزار شد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از شهریار، هفتمین مراسم سالگرد شهید مدافع حرم سیدمصطفی صدر زاده عصر امروز با حضور خانواده های شهدا و ایثارگران، همرزمان شهید، مردم مومن و شهیدپرور شهریار و جمعی از مسؤولان در گلزاری شهدای بهشت رضوان شهریار برگزار شد.

این مراسم با روایتگری و بیان خاطراتی از جانباز مدافع حرم امیرحسین حاج نصیری از همرزمان شهید والامقام همراه بود و شور و حضور نوجوانان و جوانان در برپایی سالگرد این شهید ملقب به سیدابراهیم قابل توجه بود.

  شهید صدرزاده در 19 شهریور 65 در خوزستان متولد شد و در برنامه های مختلف فرهنگی و عقیدتی و کمک به مردم فعالیت بسیار داشت و در سال 92 با لشکر فاطمیون به جهت دفاع از حرم حضرت زینب(س) به سوریه رفت و اول آبان 94 در حلب به درجه رفیع شهادت نائل شد.

  مادر شهید مدافع حرم سید مصطفی صدرزاده در حاشیه این مراسم در گفت وگو با خبرنگار فارس در شهریار اظهار کرد: زمانی که شهید سلیمی از شهدای اقتدار شهید شدند، آقا مصطفی کنارم ایستاد و گفت مادر التماس دعا! دعا کن من هم در همین ردیف شهدا قرار بگیرم.

   وی ادامه داد: مراسم تشییع شلوغ بود و جالب بود که در میان این جمعیت چطور من را پیدا کرد و کنارم ایستاد که آن لحظه التماس دعا داشته باشد.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

هفتمین مراسم سالگرد شهید صدرزاده در شهریار برگزار شد + عکس و فیلم

هفتمین مراسم سالگرد شهید صدرزاده در شهریار برگزار شد + عکس و فیلم