مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 1 آبان 1401 ساعت 17:172022-10-23حوادث

مرگ تلخ خانواده 3 نفره بر اثر مسمومیت با گاز منوکسیدکربن


رییس سازمان آتش نشانی و خدمات ایمنی شهرداری شیراز با اعلام خبر حادثه تلخ گاز گرفتگی خانواده سه نفره در شهرک بزین، گفت: هر سال مسمومیت با گاز منوکسیدکربن سبب مرگ خاموش تعدادی از هموطنان می شود، - به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از شیراز،آتش پاد محمد هادی قانع در خصوص جزییات این حادثه اظهار کرد: ساعت 21:58 شب گذشته 30 مهر ماه همسایگان در تماس تلفنی با سامانه 125 از محبوس شدن افراد و احتمال حادثه گازگرفتگی در یک منزل مسکونی واقع در شهرک بزین ، خبر دادند که ستاد فرماندهی سازمان آتش نشانی شیراز بی درنگ گروه امداد و نجات ایستگاه 8 را به محل حادثه رهسپار کرد.

قانع ادامه داد: حادثه در طبقه همکف یک ساختمان سه طبقه اتفاق افتاد و بنا بر شواهد موجود و طبق اظهار ساکنان، این به وقوع پیوست.

وی افزود: ایمنی دودکش پکیج، یعنی اطمینان از خروج گاز مونو اکسید کربن و تامین اکسیژن محیط برای پیشگیری از مرگ خاموش رعایت نکات ایمنی را جدی بگیرید.

رییس سازمان آتش نشانی شیراز گفت: در شروع فصل سرما، از افراد متخصص درخواست کنید ضمن سرویس، تنظیم و راه اندازی وسایل و تجهیزات گازسوز، ایمنی محل نصب وسایل گازسوز (دودکش ها، شیلنگ گاز، اتصالات و بست ها، دریچه تامین هوا و .


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

مرگ تلخ خانواده 3 نفره بر اثر مسمومیت با گاز منوکسیدکربن

مرگ تلخ خانواده 3 نفره بر اثر مسمومیت با گاز منوکسیدکربن