مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 1 آبان 1401 ساعت 16:272022-10-23اقتصادي

ساداتی نژاد: به زودی مرغ گرم نیز در «ستکاوا» عرضه می شود


به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه اقتصادی خبرگزاری دانشجو، «سید جواد ساداتی نژاد» روز یکشنبه در مراسم بزرگداشت روز جهانی غذا افزود: سامانه ستکاوا برای عرضه مستقیم مرغ در کشور ایجاد شد، - وزیر جهاد کشاورزی با تاکید بر اینکه تولید غذای ارزان نیازمند ترویج دانش و افزایش بهره وری و حذف دلالان است، گفت: در مرحله نخست مرغ منجمد عرضه شد و به زودی مرغ گرم نیز در سامانه ستکاوا عرضه می شود.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه اقتصادی خبرگزاری دانشجو، سید جواد ساداتی نژاد روز یکشنبه در مراسم بزرگداشت روز جهانی غذا افزود: سامانه ستکاوا برای عرضه مستقیم مرغ در کشور ایجاد شد، بنابراین تمام خرده فروشان می توانند نیاز خود را در این سامانه ثبت و تامین کنند.

وزیر جهاد کشاورزی تصریح کرد: تولید غذای ارزان نیازمند ترویج دانش و افزایش بهره وری و اصلاح بازاررسانی و حذف دلالان است تا تولیدکنندگان غذای سالم و ارزان تولید و با قیمت مناسب به دست مصرف کنندگان برسد.

ارایه برنامه 10 ساله آبخیزداری به دولت ساداتی نژاد گفت: اکنون طرح برنامه 10ساله آبخیزداری در کشور تدوین و به دولت ارائه شده است تا در این مدت بتوانیم تمام نیاز کشور به آبخیزداری را انجام دهیم.

وی اظهار داشت: در دولت سیزدهم قیمت گندم رشدی 130درصدی را تجربه کرد که این رویکرد در هیچ سالی سابقه نداشته است؛ زیرا نگاه دولت سیزدهم به کش


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

ساداتی نژاد: به زودی مرغ گرم نیز در «ستکاوا» عرضه می شود

ساداتی نژاد: به زودی مرغ گرم نیز در «ستکاوا» عرضه می شود