مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 1 آبان 1401 ساعت 15:522022-10-23اقتصادي

نمره قبولی پالایشگاه نفت اصفهان در بهره مندی از دانش بنیان ها


به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه اقتصادی خبرگزاری دانشجو به نقل از پالایشگاه نفت اصفهان، جلیل سالاری در حاشیه بازدید از پالایشگاه نفت اصفهان افزود: پروژه زیست محیطی تصفیه گازوییل شرکت پالایش نفت اصفهان با رویکرد بهره گیری از توانمندی های ساخت داخل و دانش بومی و در شرایط .

- مدیرعامل شرکت ملی پالایش و پخش فرآورده های نفتی گفت: پالایشگاه نفت اصفهان با بهره مندی از دانش بنیان ها و ظرفیت نخبگان توانسته است سرآمد شرکت های پالایشی باشد.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه اقتصادی خبرگزاری دانشجو به نقل از پالایشگاه نفت اصفهان، جلیل سالاری در حاشیه بازدید از پالایشگاه نفت اصفهان افزود: پروژه زیست محیطی تصفیه گازوییل شرکت پالایش نفت اصفهان با رویکرد بهره گیری از توانمندی های ساخت داخل و دانش بومی و در شرایط تحریم بسیار ارزشمند تلقی می شود، زیرا هموطنان از سوخت پاک و گازوییل یورو 5 بهره مند شده اند.

به این منظور امیدواریم بحث امنیت انرژی، توسعه بخش پتروپالایشگاهی و به موازات آن طرح های زیست محیطی در بخش برش های سنگین نیز که امروز در حال اجراست، همه به ثمر برسد.

وی با تأکید بر اینکه برای تحقق هر چه بیشتر اهداف تعیین شده، تلاش های بیشتری نیاز است، تأکید کرد: حضور جوانان متخصص و پرورش نیرو های کارآمد، با بهره مندی از ظرفیت های پالایشگاه ها و برطرف کردن خلأ های حوزه پ


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

نمره قبولی پالایشگاه نفت اصفهان در بهره مندی از دانش بنیان ها

نمره قبولی پالایشگاه نفت اصفهان در بهره مندی از دانش بنیان ها