مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 1 آبان 1401 ساعت 15:122022-10-23سياسي

روایتی از ترور معلمی که شاگردانش داوطلبانه محجبه شدند


اراک؛ از دهه 60 باید به عنوان دهه ای ننگین و سیاه در کارنامه منافقین و عوامل ضدانقلاب یاد کرد، برای منافقین مسؤول و مردم عادی فرقی نمی کرد، حزب الهی و انقلابی بودن جرم بود و آنها تا فرصتی به دست می آوردند دست به کشتار و جنایت می زدند، به طوری در استان مرکزی 22 نفر را به دلیل انقلابی بودن ناجوانمردانه به خاک و خون کشیدند.

شهید یحیی سعیدی از شهدای تروری است که به همراه برادر ارتشی اش در اسفندماه 64 در محل مطب خویش مورد اصابت گلوله قرار گرفت و به شهادت رسید.

اصغر چرخ ساز کاسب خیر و نیکوکاری بود که یک بار در سال 60 در مقابل منزل و بار دیگر در سال 61 در مقابل مغازه اش مورد حمله منافقین قرار گرفت و شهد شیرین شهادت را چشید.

شهیدان مرتضی ادیب زاده، مرتضی خاکپور، عباس ناطقی، علی امیدی، حسن سعیدی، غلامحسین عباسی، ناصر قضاوتی، حسین شیخی،جعفر حاج واحدی، علی کمال آبادی، شهباز بیات، مصطفی حق شناس، غلامرضا پورملایری، شعبانعلی ترابی و.

از دیگر شهدای ترور استان مرکزی هستند که هرکدام به نوعی ناجوانمردانه مورد حمله منافقین و گروه های ضدانقلاب قرار گرفتند.

مرداد ماه سال 60 بود که در اوج ترورهای ناجوانمردانه کوردلان و منافقین انقلاب اسلامی، شهید تقی مهدی سلطانی فرمانده وقت کمیته اراک و از دبیران انقلابی اراک، مقابل منزلش در تقاطع خیابان اما


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

روایتی از ترور معلمی که شاگردانش داوطلبانه محجبه شدند

روایتی از ترور معلمی که شاگردانش داوطلبانه محجبه شدند