مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 1 آبان 1401 ساعت 14:522022-10-23سياسي

بخش دیالیز بیمارستان قدوسی نهاوند به زودی به بهره برداری می رسد


نماینده مردم نهاوند در مجلس شورای اسلامی گفت: در حال حاضر دستگاه های پیشرفته سی تی اسکن، رادیولوژی و آمبولانس برای بیمارستان شهیدقدوسی تهیه شده و بخش دیالیز نیز تجهیز شده که به زودی به بهره برداری خواهد رسید.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از نهاوند علیرضا شهبازی، نماینده مردم نهاوند در مجلس بعد از ظهر امروز در جمع خبرنگاران با اشاره به پیگیری های صورت گرفته برای حل مشکلات بخش درمان و بهداشت اظهار کرد: با توجه به کمبود فضای بیمارستانی، در چند سال گذشته بیمارستان شهیدقدوسی که فقط یک ساختمان بود بدون تجهیزات افتتاح شد و همین مساله مشکلات بخش درمان نهاوند را بیشتر کرد.

وی افزود: با توجه به مطالبات مردمی و جلوگیری از مراجعه مردم به دیگر شهرستان های اطراف به دنبال جذب امکانات و تجهیزات بیمارستانی بودیم که در این راستا طی دو سال گذشته با رایزنی های صورت گرفته از طریق وزارت بهداشت بیشترین و بهترین امکانات را برای شهرستان دریافت و تحویل بیمارستان ها شد.

نماینده مردم نهاوند در برای این بیمارستان تهیه شده و بخش دیالیز نیز تجهیز شده که به زودی به بهره برداری خواهد رسید.

مشکل پزشک متخصص نداریم شهبازی با بیان اینکه در حال حاضر در نهاوند پزشک متخصص به اندازه کافی وجود دارد گفت: البته به منظور جذب بیشتر و بالا بردن میزان اقامت آنها در


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

بخش دیالیز بیمارستان قدوسی نهاوند به زودی به بهره برداری می رسد

بخش دیالیز بیمارستان قدوسی نهاوند به زودی به بهره برداری می رسد