مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 1 آبان 1401 ساعت 14:222022-10-23اقتصادي

کاهش قیمت انواع روغن در بازار


مدیرعامل شرکت تعاونی فرآوری روغن و دانه های روغنی گفت: کاهش تقاضا همچنان ملموس است و این کاهش قیمت باعث شد که بازار رقابتی در شرکت ها همچنان دنبال شود و مشکلی در زمینه تامین روغن تا پایان سال وجود ندارد.

-   به گزارش سایت قطره و به نقل ازتابناک، علیرضا شرفی با بیان اینکه چالشی در زمینه واردات روغن پیش روی ما قرار ندارد، افزود: ریزش قیمت روغن در بازارهای جهانی با رفع موانع صادرات روغن از مالزی و اندونزوی همزمان شد؛ همچنین روند صادرات روغن آفتاب گردان از روسیه و اوکراین تسهیل شده است و این عوامل دست به دست هم داده تا شاهد کاهش قیمت روغن خام در بازار جهانی باشیم.

وی با اشاره به کاهش قیمت پایه صادراتی روغن پالم در اندونزوی افزود: کاهش قیمت بر اساس ساختار مالیات صادرات فعلی، تاثیر می گذارد و باعث شده است که روغن خام پالم اندونزی نسبت به مالزی رقابتی تر شود.

مدیرعامل شرکت تعاونی فرآوری روغن و دانه های روغنی تقاضا برای خرید روغن در بازار داخلی را کاهشی دانست و تصریح کرد: توان خرید مردم، افزایش تولید، توزیع کالا و اطمینان مصرف کنندگان از تداوم تامین این کالا در میزان مصرف و تقاضای این محصول تاثیر گذاشته است.

شرفی در پاسخ به این پرسش که چندی پیش دولت 10 درصد نرخ روغن را در بازار داخلی کاهش داد آیا این مسئله تقاضا برای خرید روغن در بازار را تحریک کرد؟ گ


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

کاهش قیمت انواع روغن در بازار

کاهش قیمت انواع روغن در بازار