مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 1 آبان 1401 ساعت 14:172022-10-23سياسي

بسیج: حتی یک تیر جنگی در تهران شلیک نشد


معاون سازمان بسیج درباره هدف گذاری امروزه دشمن توضیح داد: راهبرد دشمن در مهار جمهوری اسلامی و انشقاق این ملل و قومی و مذهبی تغییری نکرده است، - به گزارش سایت قطره و به نقل ازتابناک به نقل از ایرنا، سردار معروفی گفت: برادران جهادی روی امام شناسی و دشمن شناسی خوب کار کنند، جامعه ای که امام و دشمن خود را نشناسد در فتنه قرار می گیرد و در بزنگاه فتنه نمی تواند راه خود را تشخیص دهد.

 معاون هماهنگ کننده سازمان بسیج مستضعفین کشور گفت: دشمن تحت هیچ شرایطی دنبال تصرف زمین نیست، زیرا قابلیت و هوشمندی ملت و آمادگی نیروهای مسلح ما را می داند، اما دنبال تصرف ذهن و قلب ملت و جوانان ما است.

سردار حسین معروفی شامگاه شنبه در یادواره شهدای وحدت افزود: امروز بقای این حکومت اسلامی به دست مردم مومن و متدین است زیرا دشمن به دنبال بی ثبات سازی، مشغول سازی و ناامید کردن مردم ما است.

معاون سازمان بسیج درباره هدف گذاری امروزه دشمن توضیح داد: راهبرد دشمن در مهار جمهوری اسلامی و انشقاق این ملل و قومی و مذهبی تغییری نکرده است، آنچه تغییر کرده روش های امروز دشمن است.

وی تاکیدکرد: من به عنوان کوچکترین سرباز ولایت و مردم، اگر ببینم همان دختری که اشتباه کرده و روسری خود را برداشته کسی بخواهد به آن دختر تعرض کند من جانم را بخاطر آن دختر خواهم داد.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

بسیج: حتی یک تیر جنگی در تهران شلیک نشد

بسیج: حتی یک تیر جنگی در تهران شلیک نشد