مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 1 آبان 1401 ساعت 14:022022-10-23فرهنگي

برگزاری پنجمین جشنواره «ترنم فتح» ویژه یگان های موزیک نیروهای مسلح


مدیر هنری و امور سینمایی اداره کل حفظ آثار دفاع مقدس همدان از برگزاری پنجمین جشنواره «ترنم فتح» ویژه یگان های موزیک نیروهای مسلح در نیمه اول آبان خبر داد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از همدان امین لطفی شهپر ظهر امروز در جمع خبرنگاران اظهار کرد: امسال واحد پنجمین جشنواره ترنم فتح ویژه یگان های موزیک نیروهای مسلح در نیمه اول آبان برگزار می شود گفت: در این جشنواره تدبیری اندیشیده شده که با اعضای انجمن موسیقی و تشکل هایی که در حوزه موسیقی در استان فعالیتی دارند ، به تعامل برسیم و با همکاری آنها این جشنواره برگزار شود.

وی با بیان اینکه در این بخش گروه نوازی را داریم و با خلاقیت خود بخش تک نوازی را آغاز کردیم  افزود: یک جایزه حمایتی برای خرید لباس و سازهای مخصوص یگان های نیروهای مسلح در نظر گرفته شده و همچنین برنامه این است طی سال های آینده بخش های مختلفی مثل سرود هم به این جشنواره اضافه شود.

مدیر هنری و امور سینمایی اداره کل حفظ آثار دفاع مقدس همدان خاطرنشان کرد: در بخش تئاتر نیز جشنواره تئاتر سنگر برگزار می شود که با محوریت دفاع مقدس، امنیت ملی و جبهه مقاومت بوده و در آبان ماه نماینده استان طی مراسمی مشخص و به جشنواره ملی معرفی خواهد شد.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

برگزاری پنجمین جشنواره «ترنم فتح» ویژه یگان های موزیک نیروهای مسلح

برگزاری پنجمین جشنواره «ترنم فتح» ویژه یگان های موزیک نیروهای مسلح