مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 1 آبان 1401 ساعت 12:272022-10-23سياسي

نفت پارس به عنوان صادرکننده نمونه ملی در سال 1401 انتخاب شد


در بیست و ششمین سالروز ملی صادرات که(30 مهرماه) با حضور رییس جمهور، وزیر صنعت، معدن و تجارت ، وزیر تعاون، کار و رفاه اجتماعی، نمایندگان مجلس شورای اسلامی و برخی از مقامات ارشد اجرایی و تقنینی کشور، در سالن اجلاس سران برگزار شد، نفت پارس به عنوان صادرکننده نمونه ملی در سال 1401 انتخاب شد.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازروابط عمومی نفت پارس، آیت الله سید ابراهیم رییسی، رییس جمهور در همایش روز ملی صادرات از صادرکنندگان نمونه کشور با اهدای تندیس و لوح یادبود قدردانی کرد.

در فرآیند انتخاب صادرکنندگان نمونه سال 1401 ، تعداد 612 شرکت در 76 گروه کالا و خدمات ارزیابی شدند که در نهایت از 57 صادر کننده برتر با حضور رییس جمهور تقدیر شد.

همچنین در روند انتخاب صادرکننده نمونه 1401 شاخص های مختلفی از جمله سنجش تولید و سرمایه گذاری مشترک با طرف های خارجی ، عمق دانش بنیانی ، فعالیت در مناطق محروم و کم برخوردار ، میزان اشتغالزایی ، میزان نفوذ در شبکه مصرف بازارهای هدف ، سطح پیچیدگی محصول و ارزش افزوده ، عضویت در تشکل های تخصصی صادراتی ، ثبت برند بین المللی و استفاده از نیروی انسانی، مصالح و تجهیزات داخلی در پروژه های خارج از کشور دخیل بود.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

نفت پارس به عنوان صادرکننده نمونه ملی در سال 1401 انتخاب شد

نفت پارس به عنوان صادرکننده نمونه ملی در سال 1401 انتخاب شد