مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 1 آبان 1401 ساعت 11:172022-10-23اجتماعي

ارائه خدمات توانبخشی رایگان به دانش آموزان نیازمند در کلینیک های تخصصی


رییس آموزش وپرورش استثنایی کردستان گفت: کلینیک های تخصصی وابسته به سازمان بهزیستی به دانش آموزان نیازمند خدمات توانبخشی رایگان ارائه می دهند.

- طالب محمدی رییس آموزش و پرورش استثنایی کردستان در گفت وگو با خبرنگار فارس در سنندج اظهار کرد: تفاهم نامه همکاری بین اداره آموزش و پرورش استثنایی و اداره کل بهزیستی استان با هدف گسترش همکاری دو جانبه در فعالیت های آموزشی، توانبخشی و حمایتی در چارچوب قوانین و مقررات منعقد شد.

رییس آموزش و پرورش استثنایی استان کردستان با تأکید بر تقویت همکاری بین بخشی در راستای ارائه خدمات آموزشی، توانبخشی، درمانی و حمایتی به دانش آموزان با نیازهای ویژه گفت: دو ارگان آموزش وپرورش استثنایی و بهزیستی می توانند بیشترین همکاری را ارتقای کیفیت تعلیم و تربیت دانش آموزان با نیازهای ویژه داشته باشند.

  وی درباره نکات مهم تفاهم.

نامه همکاری که در اداره کل بهزیستی استان امضا شد، گفت: خرید ارتز(وسایل کمکی) و پروتز(اعضای مصنوعی) برای دانش آموزان با نیازهای ویژه به دانش آموزان نیازمند خدمات توانبخشی رایگان ارائه می دهند.

رییس آموزش و پرورش استثنایی استان کردستان گفت: خدمات تجویز سمعک، تجویز عینک، قالب گیری سمعک، خدمات کلینیکی وتخصصی بینایی، شنوایی و فیزیوتراپی به دانش آموزان ارجاع بینایی، شنوایی و جسمی


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

ارائه خدمات توانبخشی رایگان به دانش آموزان نیازمند در کلینیک های تخصصی

ارائه خدمات توانبخشی رایگان به دانش آموزان نیازمند در کلینیک های تخصصی