مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 1 آبان 1401 ساعت 11:122022-10-23سياسي

رفع تصرف 120 هکتار از اراضی ملی در پارسیان


رییس کل دادگستری استان هرمزگان از رفع تصرف 120 هکتار از اراضی ملی در شهرستان پارسیان خبرداد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از بندرعباس، مجتبی قهرمانی رییس کل دادگستری هرمزگان امروز اظهارداشت: با توجه به اولویت های 15 گانه مطرح شده توسط رییس محترم قوه قضاییه در ابتدای سال 1401 مبنی بر لزوم اهتمام هرچه بیشتر در خصوص صیانت از حقوق عامه به ویژه در امر مقابله با تصرفات غیرمجاز و تغییرکاربری اراضی، به دستور رییس حوزه قضایی پارسیان از 120 هکتار از اراضی ملی در محدوده این شهرستان رفع تصرف شد.

مجتبی قهرمانی تصریح کرد: رفع تصرف این زمین ها پس از صدور حکم دادگاه مبنی بر خلع ید متصرفین به جهت عدم احراز مالکیت انجام شده است.

وی ارزش تقریبی این اراضی را بالغ بر 600 میلیارد ریال اعلام کرد و افزود: پس از تخریب مستحدثات غیرمجاز توسط یگان حفاظت از منابع طبیعی، این زمین ها به بیت المال اعاده شد.

قهرمانی با اشاره به اینکه به علت اجرای طرح توسعه منطقه انرژی بر پارسیان، تصرفات غیرمجاز در این شهرستان به شدت افزایش یافته است، اقدام سریع و قاطع برای اتخاذ تدابیر پیشگیرانه و برخورد با متخلفین را خواستار شد.

رییس کل دادگستری هرمزگان همچنین بر لزوم اهتمام ویژه دستگاه های متولی به گزارش سایت قطره و به نقل ازسریع و به موقع تخلفات با هدف شتاب بخشی به روند رسیدگی های قضایی و صیانت ا


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

رفع تصرف 120 هکتار از اراضی ملی در پارسیان

رفع تصرف 120 هکتار از اراضی ملی در پارسیان