مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 1 آبان 1401 ساعت 11:022022-10-23سياسي

با افرادی که امنیت جامعه را بهم بزنند به شدت برخوردخواهدشد


دادستان عمومی و انقلاب مرکز خراسان رضوی در جمع مسئولان قضایی از رسیدگی دقیق به پرونده های اغتشاشگران حوادث اخیر در مشهد خبر داد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از مشهد، محمدحسین درودی در جمع مسئولان قضایی از رسیدگی دقیق به پرونده های اغتشاشگران حوادث اخیر در مشهد خبر داد واظهار کرد: مطابق خواسته مردم با برهم زنندگان نظم و امنیت عمومی قاطعانه برخورد خواهد شد.

وی با اشاره به فرایند رسیدگی به جرایم برهم زنندگان امنیت داخلی کشور افزود: مردم از وضعی که توسط عده ای آشوبگر در شهرها به وجود آمده به شدت ناراحت هستند و انتظار آنان از دستگاه قضایی برخورد قاطع و قانونی با این افراد است.

دادستان عمومی و انقلاب مرکز خراسان رضوی ادامه داد : بر همین اساس در دادسرای عمومی و انقلاب مشهد بلافاصله شعب ویژه بازپرسی جهت رسیدگی به جرایم متهمین حوادث اخیر تشکیل شد و تمامی متهمان در کمتر چند ساعت بعد از دستگیری توسط مقام قضایی تفهیم اتهام شده و قرار تأمین وفق قوانین و مقررات صادر شده است.

درودی گفت: به جهت رعایت حقوق متهم، به طور مستمر مقامات قضایی از بازداشتگاهها و زندان و کانون اصلاح و تربیت بازدید داشته که بحمدالله مشکل خاصی مشاهده نشده است.

وی خاطر نشان کرد: با انجام کار جهادی و انقلابی توسط همکاران قضایی و اداری دادسرای مشهد و استقرار در سالن


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

با افرادی که امنیت جامعه را بهم بزنند به شدت برخوردخواهدشد

با افرادی که امنیت جامعه را بهم بزنند به شدت برخوردخواهدشد