مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 1 آبان 1401 ساعت 10:572022-10-23بين الملل

لبنانی ها در مقابل سفارت فرانسه تجمع کردند+عکس


اعضای پویش ملی آزادی زندانی «جورج عبدالله» در مقابل سفارت پاریس در بیروت دست به تجمع زده و خواستار آزادی وی پس از 38 سال بازداشت از زندان های فرانسه شدند.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه بین الملل خبرگزاری فارس، پویش ملی آزادی زندانی جرج عبدالله بعدازظهر روز گذشته (شنبه، 22اکتبر) با حضور لبنانی ها و تعدادی از فعالان سیاسی و رسانه ای در مقابل سفارت بیروت آمده ایم  و خواستار آزادی وی هستیم.

تجمعات در فلسطین حطیط در گفت وگویش افزود: براساس تصمیم دادگاه فرانسه در سال 1999 به محکومیت وی پایان داده شد و تصمیم آزادی او در سال 2003 صادر گردید.

 اما با یک تصمیم سیاسی از سوی دولت فرانسه و با فشار آشکار، علنی و صریح از سوی ایالات متحده و اسراییل، این حکم آزادی به حالت تعلیق درآمد و وی همچنان بازداشت است .

عاطف الابریق یکی از اعضای برجسته حزب دموکرات ملی، در این تجمع تاکید کرد که آزادی جورج عبدالله ممنوع است تا زمانی که آزادی او یک پیروزی جدید برای مقاومت، چه در لبنان و چه در فلسطین، باشد و الگویی برای تداوم مقاومت .

این پویش از مردم آزاده فرانسه و گروه هایی از نمایندگانی که صدای خود را برای آزادی این اسیر بلند کردند تشکر کرده و خاطرنشان کرد که مقامات فرانسوی توانستند جسد جورج عبدالله را حبس کنند، اما نتوانستند اراده او را بشکنند؛ چرا که آزادگان سراسر


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

لبنانی ها در مقابل سفارت فرانسه تجمع کردند+عکس

لبنانی ها در مقابل سفارت فرانسه تجمع کردند+عکس