مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 1 آبان 1401 ساعت 10:422022-10-23بين الملل

ماهیگیری نتانیاهو از آب گل آلود اغتشاشات ایران


نخست وزیر سابق رژیم صهیونیستی در مصاحبه ای با حمایت از اغتشاشات ایران خواستار توقف هرگونه توافق هسته ای جدید با جمهوری اسلامی ایران شد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه بین الملل خبرگزاری فارس، بنیامین نتانیاهو نخست وزیر سابق داد و گفت: به شما می گویم، تنها چیزی که می گویم این است که آن هایی که طرفدار توافق با یک ایران هسته ای و یک توافق هسته ای با ایران هستند، می توانند در انتظار چیزی باشند که در انتظار آن هاست و به هرحال طعم آن چه که انتظارش را داریم می چشیم.

شما می توانید شاهد زنان و مردان شجاع ایران، زنان شجاع ایران باشید که علیه این جنایتکاران این دولت اسلامی تروریست به خیابان ها می آیند و با آن ها روبرو می شوند .

وی سپس در ادامه از تحولات داخلی ایران برای پیشبرد هدف رژیم صهیونیستی که ایجاد اخلال در روند مذاکرات هسته ای است، سوء استفاده کرد و گفت: شما می خواهید به این آیت الله ها تسلیحات هسته ای بدهید، شما می خواهید به آن ها توافقی را عرضه کنید که به آن ها میلیاردها دلار بدهد تا بتوانند تعداد بیشتری از این پهپادهای مرگبار برای تولید دهید تا در نهایت اسراییلی ها، آمریکایی ها و بقیه را مورد حمله قرار دهند؟ نه شما خواهان چنین چیزی نیستید .


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

ماهیگیری نتانیاهو از آب گل آلود اغتشاشات ایران

ماهیگیری نتانیاهو از آب گل آلود اغتشاشات ایران