مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 1 آبان 1401 ساعت 10:072022-10-23سياسي

جلوگیری از ساخت و ساز غیر مجاز در منطقه 5 پایتخت


به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه اجتماعی خبرگزاری دانشجو، علیرضا نادعلی سخنگو و نایب رییس کمیسیون فرهنگی اجتماعی شورای اسلامی شهر تهران نود و نهمین جلسه شورا طی تذکری اظهار کرد: - سخنگو و نایب رییس کمیسیون فرهنگی اجتماعی شورای اسلامی شهر تهران گفت: شهرداران مناطق بدانند که شورای اسلامی شهر تهران در دوره ششم از هر مقابله با ساخت و ساز غیر مجاز حمایت می کند و نباید ساخت و ساز غیر مجاز در تهران رخ دهد.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه اجتماعی خبرگزاری دانشجو، علیرضا نادعلی سخنگو و نایب رییس کمیسیون فرهنگی اجتماعی شورای اسلامی شهر تهران نود و نهمین جلسه شورا طی تذکری اظهار کرد: اعضای شورای اسلامی شهر تهران در دوره ششم بار ها نسبت به موضوع ساخت و ساز غیر مجاز تذکر دادند موضوعی که اگر رخ دهد می تواند برای نسل آینده در شهر تهران مشکل ساز شود.

وی افزود: در همین زمینه گزارشی به بنده رسید که در منطقه پنج شهرتهران در مورد اراضی مراد آباد که اراضی ملی است و در حریم واقع هستند که با توجه به غفلت در گذشته دو میلیون و صد و شصت هزار متر مربع به صورت رسمی به مردم واگذار شده است.

سخنگوی شورای اسلامی شهر تهران تاکید کرد: در این مدت عده ای سودجو به شهروندان در همین اراضی وعده ساخت و ساز دادند و بار ها سر همین موضوع درگیری رخ داده است.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

جلوگیری از ساخت و ساز غیر مجاز در منطقه 5 پایتخت

جلوگیری از ساخت و ساز غیر مجاز در منطقه 5 پایتخت