مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 1 آبان 1401 ساعت 09:472022-10-23سياسي

ذاکر: مسئولان از ظرفیت مساجد برای حل مشکلات غافلند/ لزوم برپایی میز دائمی خدمت


معاون مرکز رسیدگی به امور مساجد با بیان اینکه مردم مطالبه عمومی دارند تا در مساجد میز خدمت دائمی برپا شود و مسئولان پاسخگوی مردم باشند، گفت: - حجت الاسلام حجت الله ذاکر معاون فرهنگی و اجتماعی مرکز رسیدگی به امور مساجد در گفت وگو با خبرنگار حوزه مسجد و هیأت خبرگزاری فارس با اشاره به اغتشاشات و اعتراضات روزهای اخیر اظهار داشت: ما در طول سال اعتراضات صنفی، گروهی و شغلی فراوانی داریم که در همین شهر تهران فرضاً روبروی معلمان برای طرح رتبه بندی اعتراض داشتند که بدون هیچ اغتشاش و ساختارشکنی برگزار شد و در نهایت هم به مطالبات خود رسیدند، بنابراین در جمهوری اسلامی اعتراضات صنفی وجود دارد.

مسجد محل مناسبی برای برگزاری تجمعات اعتراضی نیست وی ادامه داد: مسجد به جهت قداست برای اعتراضات و تجمع های این چنینی مناسب نیست.

افراد معترض در چنین شرایطی هیجان داشته و عصبانی هستند در حالی که مسجد محلی امن است و برای کاهش هیجان و عصبانیت کارکرد دارد.

در مسجد تحصن برای امور دینی به منظور رسیدن به یک مطالبه به حق دینی امری مرسوم است.

امام جماعت باید گوش شنوای اعتراضات مردم باشد ذاکر با اشاره به اینکه در مساجد در طول سال برنامه هایی مانند پرسمان و گفت وگوی دو سویه میان مردم با امام جماعت یا صاحب نظران باید وجود داشته باشد، گفت: امام جماعت باید


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

ذاکر: مسئولان از ظرفیت مساجد برای حل مشکلات غافلند/ لزوم برپایی میز دائمی خدمت

ذاکر: مسئولان از ظرفیت مساجد برای حل مشکلات غافلند/ لزوم برپایی میز دائمی خدمت