مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 1 آبان 1401 ساعت 09:322022-10-23اقتصادي

پروژه های بزرگ عمرانی کرج در فازهای مختلف به بهره برداری می رسد


سرپرست هماهنگی امور عمرانی استانداری البرز گفت: سعی بر این است پژوه های کلان استان البرز در فازهای مختلف به بهره برداری برسد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از کرج، احمد افضلی، سرپرست هماهنگی امور عمرانی استانداری البرز، با بیان این مطلب در نشست هم اندیشی دکتر عبداللهی استاندار البرز با اعضای شورای اسلامی شهر و شهردار کلانشهر کرج با بیان اینکه اعضای شورای شهر و شهردار مرکز استان باید نگاهی توسعه ای به ابعاد مختلف شهری داشته باشند، گفت: سیاست دولت در استان البرز، معطوف به افتتاح فاز به فاز پروژه های بزرگ عمرانی است تا ضمن بهره برداری از طرح های بزرگی که نقش بسزایی در کاهش ترافیک شهری و انتظام بخشی به فعالیت سایر دستگاه های خدماتی دارد، شاهد تحقق توسعه شهری در ابعاد مختلف آن باشیم.

وی افزود: خوشبختانه طی 10 سال اخیر علی رغم بسیاری از مسائل و مشکلات، کلانشهر کرج جهش مناسبی در ابعاد مختلف مدیریت شهری داشته است که امید می رود با انتصاب شهردار جدید کرج و وحدت و هم افزایی میان مجموعه شورا و شهرداری شاهد تحولات مثبتی در مرکز استان باشیم.

این مقام مسؤول خاطر نشان کرد: بسیاری از طرح ها و پروژه های کلان عمرانی استان به کلانشهر کرج بازمی گردد که از جمله آنها می توان به بزرگراه های شمالی و جنوبی، قطار شهری و برخی از راه های استان که مربو


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

پروژه های بزرگ عمرانی کرج در فازهای مختلف به بهره برداری می رسد

پروژه های بزرگ عمرانی کرج در فازهای مختلف به بهره برداری می رسد