مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 1 آبان 1401 ساعت 01:072022-10-22بين الملل

مقام روس: حمله هوایی اسراییل به سوریه تلفاتی نداشت


معاون مرکز آشتی روسیه در سوریه با بیان اینکه پدافند هوایی ارتش سوریه حمله هوایی صهیونیست ها به دمشق را دفع کرد، گفت این تجاوز تلفاتی برجای نگذاشت.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه بین الملل خبرگزاری فارس، سرلشکر اولگ یگوروف معاون مرکز آشتی ، وی با بیان اینکه جنگنده های این رژیم ایستگاه راداری نیروهای مسلح سوریه و باند فرودگاه دیماس را هدف قرار دادند، گفت: سامانه های پدافند هوایی سوریه نیز به نوبه خود توانستند دو موشک کروز و چهار بمب هدایت شونده را منهدم کنند .

این مقام روس ضمن اشاره به دفع حمله هوایی رژیم کودک کُش صهیونیستی به سوریه، تاکید کرد این اقدام هیچ تلفات جانی در بین پرسنل ارتش این کشور برجای نگذاشت.

پیش از این نیز واسیلی نبنزیا نماینده روسیه در سازمان ملل متحد، حملات جنایتکارانه و مداوم صهیونیست ها به خاک سوریه را محکوم کرده و گفته بود ایجاد ثبات درازمدت در این کشور فقط پس از توقف چنین تجاوزهایی امکان پذیر است.

منابع نظامی سوری 26 شهریور ماه گذشته از کشته شدن پنج نیروی نظامی و خسارات مادی بر اثر حمله موشکی هوایی رژیم صهیونیستی در فرودگاه و جنوب دمشق خبر دادند.

این منابع گفتند که جنگنده های رژیم صهیونیستی چندین فروند موشک از سمت شمال شرق سوریه و دریاچه طبریا به سمت فرودگاه دمشق و برخی نقاط جنوب این شهر شلیک کردند و پدافند هوا


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

مقام روس: حمله هوایی اسراییل به سوریه تلفاتی نداشت

مقام روس: حمله هوایی اسراییل به سوریه تلفاتی نداشت