مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 30 مهر 1401 ساعت 22:172022-10-22اقتصادي

تظاهرات در 6 شهر آلمان علیه اوضاع اقتصادی و بحران انرژی


ده ها هزار معترض آلمانی در شش شهر این کشور با حضور در خیابان ها خواهان توزیع عادلانه تر بودجه دولت برای مقابله با افزایش قیمت انرژی و هزینه های زندگی شدند.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه بین الملل خبرگزاری فارس، ده ها هزار معترض  روز شنبه در 6 شهر یاهو نیوز معترضان در شهرهای برلین ، دوسلدورف ، هانوفر ، اشتوتگارت ، درسدن و فرانکفورت با در دست داشتن تابلوهایی که شعارهایی علیه تورم و تقاضا برای یارانه بیشتر دولتی بر روی آن ها نوشته شده بود، به خیابان ها آمدند.

سازمان صلح سبز یکی از برگزار کنندگان این تظاهرات اعلام کرد که  حدود 24000 نفر از شهروندان آلمانی در این تجمع  شرکت کردند.

آندره کوچی معاون یکی از اتحادیه های سازمان دهنده اعتراضات مردمی در آلمان گفت: می خواهیم نشان دهیم که نیاز فوری به کمک مالی برای شهروندانی داریم که از نظر اجتماعی  در حد معمول قرار دارند.

افراد با درآمد پایین تر از ثروتمندان به حمایت بیشتری نیاز دارند.

این در حالی است که پارلمان آلمان روز جمعه بسته 195 میلیارد دلاری دولت را تصویب کرد که هدف آن محافظت از شرکت ها و خانوارها برابر تاثیر افزایش قیمت انرژی است.

این بسته شامل پرداخت یک باره برای پوشش یک قبض ماهیانه گاز برای خانوارها و مشاغل کوچک و متوسط ​​و ساز و کاری برای محدود کردن قیمت ها از ماه مارس است.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

تظاهرات در 6 شهر آلمان علیه اوضاع اقتصادی و بحران انرژی

تظاهرات در 6 شهر آلمان علیه اوضاع اقتصادی و بحران انرژی