مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 30 مهر 1401 ساعت 21:222022-10-22بين الملل

فرمانده یمنی: مراکز اقتصادی و نفتی ائتلاف سعودی هدف بعدی هستند


فرمانده لشکر پدافند ساحلی ارتش یمن به کشورهای ائتلاف متجاوز سعودی-اماراتی هشدار داد که مراکز اقتصادی و نفتی ائتلاف سعودی، هدف حملات یمن قرار خواهند داشت.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه بین الملل خبرگزاری فارس، محمد القادری فرمانده لشکر پدافند ساحلی ارتش به نقل القادری گزارش داد، حمله روز گذشته به بندر الضبه در استان حضرموت، هشداری بود تا هیچ کشتی هوس غارت نفت و منابع یمن را نکند و این حمله، موفقیت آمیز بود.

وی با بیان اینکه یمن به اهمیت ساخت نیروی دریایی و دفاع ساحلی واقف است، تصریح کرد، موقعیت یمن ایجاب می کند که یک قدرت مهم باشد که با توجه به چشم طمع بیگانگان، از آبهای منطقه ای خود حفاظت کند .

این فرمانده یمنی با اشاره به اینکه افزایش قدرت نیروی دریایی این کشور در سالهای جنگ، محاسبات ائتلاف سعودی-آمریکایی را به هم ریخته است، گفت: این نیرو می تواند کشتیهای جنگی ائتلاف را هدف قرار دهد.

القادری با تأکید بر اینکه سلاح یمن نقش مهمی در تغییر معادله نظامی داشته است، تصریح کرد: ائتلاف سعودی می داند که یمن سلاح و قدرت نظامی دارد که می تواند در دریای سرخ و باب المندب معادله بازدارندگی برقرار کند.

این فرمانده یمنی حملات روز گذشته یمن به بندر الضبه را حامل پیامهایی دانست مبنی بر اینکه نفت و منابع حاکمیتی یمن، برای غارت ائتلاف نیست و صنعاء منا


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

فرمانده یمنی: مراکز اقتصادی و نفتی ائتلاف سعودی هدف بعدی هستند

فرمانده یمنی: مراکز اقتصادی و نفتی ائتلاف سعودی هدف بعدی هستند