مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 30 مهر 1401 ساعت 20:522022-10-22سياسي

تلاش شبانه روزی رییس جمهور/هیأت دولت رییسی را در پیگیری امور همراهی کنند


نماینده ولی فقیه در استان زنجان به تلاش شبانه روزی رییس جمهور اشاره کرد و گفت: ای کاش همه هیأت دولت رییس جمهور را در پیگیری امور همراهی کنند.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از زنجان، سهیلا محمدی، جلسه مجمع رهروان امر به معروف و نهی از منکر استان زنجان با نماینده ولی فقیه در استان با ارائه گزارشی از اقدامات انجام شده و اهداف پیش رو برگزار شد.

این مجمع که با هدف احصای مشکلات موجود در جامعه در رابطه با امر به معروف و نهی از منکر به صورت کشوری تشکیل شده و شاخه های استانی و شهرستانی هم دارد که با جذب افراد به صورت سازمان های مردم نهاد در راستای کمک به احیای ارزش های جامعه اسلامی فعالیت خواهد کرد.

  نماینده ولی فقیه در استان زنجان در این جلسه با بیان اینکه تعطیلی فریضه امر به معروف و نهی از منکر سابقه دیرینه دارد، اظهار کرد: اگر هم در این حیطه کاری انجام شده، به صورت سلیقه ای بوده و بر اساس مطالعه و برنامه محور نبوده است.

هدف قیام سیدالشهدا امر به معروف بود آیت الله علی خاتمی با تاکید بر اینکه معمولا در جامعه به مسائل پیش افتاده توجه و از امور مهم و اصلی بازمانده ایم، افزود: یادمان باشد سیدالشهدا هدف از قیام خود را امر به معروف و نهی از منکر اعلام کرد.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

تلاش شبانه روزی رییس جمهور/هیأت دولت رییسی را در پیگیری امور همراهی کنند

تلاش شبانه روزی رییس جمهور/هیأت دولت رییسی را در پیگیری امور همراهی کنند