مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 30 مهر 1401 ساعت 18:272022-10-22سياسي

قطعا گستاخی غربی ها را بی پاسخ نخواهیم گذاشت


نماینده مردم کرمان و راور و رییس کمیسیون اقتصادی مجلس شورای اسلامی با بیان اینکه قطعا گستاخی غربی ها را بی پاسخ نخواهیم گذاشت گفت: البته همه مشکلات بر دوش جریان خارج کشور نیست؛ - به گزارش سایت قطره و به نقل ازتابناک به نقل از ایرنا، محمدرضا پورابراهیمی روز شنبه در آیین آغاز عملیات شهرک زنجیره ای فتوولتاییک، انرژی های تجدید پذیر ایران در شهر ماهان کرمان افزود: اگر اولویتمان را بر مسائل اقتصادی و اشتغال مردم بگذاریم مردم حتما با تمام وجود عقب نظام و انقلابشان خواهند بود.

وی با اشاره به بخشی از مصادیق در کف جامعه(اغتشاشات) و نقش غربی ها و دشمنان اظهارداشت: اروپایی ها با گستاخی در عرصه میدانی آمدند و حاضر شدند که البته جواب محکم، نظام جمهوری اسلامی به آنها خواهد داد.

پورابراهیمی افزود: ما در مقابل این گستاخی اروپایی ها کوتاه نخواهیم آمد؛ اقدامات مداخله جویانه آنها و آمریکایی ها حتما بی پاسخ نخواهد ماندو هم دولت و هم مجلس محکم از مواضع انقلاب دفاع خواهد کرد.

وی با بیان اینکه این جریان اغتشاشات جمع خواهد شد اظهارداشت: البته موضوعات و بحث های مهمی غیر از تحریک دشمنان نیز وجود دارد؛ درخصوص موضوعات داخلی باید بنشینم و گفتمان سازی و بحث های دیگر هم داشته باشیم.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

قطعا گستاخی غربی ها را بی پاسخ نخواهیم گذاشت

قطعا گستاخی غربی ها را بی پاسخ نخواهیم گذاشت