مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 30 مهر 1401 ساعت 18:122022-10-22سياسي

گداخت از حوزه های مهم در صنعت هسته ای است


گداخت از حوزه های مهم و آینده دار است که دنیا به صورت مستقل و گروهی روی آن سرمایه گذاری های قابل ملاحظه ای انجام می دهد و یک منبع انرژی پایدار قلمداد می شود.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازپایگاه اطلاع رسانی سازمان انرژی اتمی ، نخستین هم اندیشی ملی حوزه گداخت هسته ای با حضور محمد اسلامی معاون رییس جمهور و رییس سازمان انرژی اتمی، دکتر نوروزی معاون سازمان و مدیر عامل شرکت فناوری های پیشرفته ایران و جمعی از اساتید و پیشکسوتان عرصه هسته ای در محل این سازمان برگزار شد.

محمد اسلامی معاون رییس جمهور و رییس سازمان انرژی اتمی در حاشیه این نشست اظهار داشت: گداخت از حوزه های مهم و آینده دار است که دنیا به صورت مستقل و گروهی روی آن سرمایه گذاری های قابل ملاحظه ای انجام می دهد و یک منبع انرژی پایدار قلمداد می شود و در بلند مدت همه کشورها به آن احتیاج خواهند داشت.

  وی افزود: اگر امروز حرکت خودمان را بایک انسجام بیشتر و با استفاده از همه امکانات و ظرفیت ها در این مسیر انجام ندهیم بدون شک آیندگان مارا نخواهند بخشید.

معاون رییس جمهور تصریح کرد: در همین راستا بحث داشتن برنامه و یک نقشه راهی که همه ظرفیت ها را به خود مشغول کند، در کنار تربیت نیروی انسانی و توسعه زیر ساخت ها از اهم موضوعاتی است که در سند جامع راهبردی سازمان به آن پرداخته شده است.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

گداخت از حوزه های مهم در صنعت هسته ای است

گداخت از حوزه های مهم در صنعت هسته ای است