مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 30 مهر 1401 ساعت 15:572022-10-22اقتصادي

برپایی 20 نمایشگاه اقتصاد مقاومتی با حضور صاحبان مشاغل خانگی در قم


مدیر اقتصاد مقاومتی سازمان بسیج سازندگی استان قم با تاکید بر لزوم حمایت ویژه از مشاغل خرد خانگی در راستای محرومیت زدایی گفت: در نیمه نخست امسال بیش از 20 نمایشگاه اقتصاد مقاومتی برپا شده است.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس به نقل از روابط عمومی سپاه استان قم، محمد محمدی در گفت وگویی خبری، اظهار کرد: در 6 ماهه نخست امسال به همت خوبی برای تولید عسل دارد در تلاش هستیم با ایجاد تعاونی و صندوق های قرض الحسنه، استان قم در زمینه صنعت زنبوداری در حوزه مشاغل خرد خانگی به قطب تولید عسل کشور تبدیل شود.

مدیر اقتصاد مقاومتی سازمان بسیج سازندگی سپاه امام علی بن ابی طالب(ع) استان قم با تاکید بر اینکه هدف بسیج سازندگی حمایت ویژه از مشاغل خرد خانگی در راستای محرومیت زدایی است، عنوان کرد: حمایت از جامعه هدف شامل زنان سرپرست خانوار و افراد کم بضاعت از طریق آموزش، اعطای وام اشتغال توسط دولت و یا مجموعه صندوق های قرض الحسنه است.

محمدی گفت: در بحث حمایت از مشاغل خرد خانگی از ظرفیت سازمان ها و اداراتی که در حوزه اشتغال گام بر می دارند نیز استفاده می شود.

وی در ادامه با اشاره به برگزاری نمایشگاه اقتصاد مقاومتی در خاکفرج با حضور 200 زن سرپرست خانوار گفت: در این نمایشگاه کمیته امداد، بهزیستی، ستاد اجرایی فرمان امام (ره) هم افزایی و مشارکت داشتند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

برپایی 20 نمایشگاه اقتصاد مقاومتی با حضور صاحبان مشاغل خانگی در قم

برپایی 20 نمایشگاه اقتصاد مقاومتی با حضور صاحبان مشاغل خانگی در قم