مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 30 مهر 1401 ساعت 15:422022-10-22سياسي

ضعف های موجود در رسیدن به «استقلال اقتصادی» برطرف شود


به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از کرمان، حجت الاسلام حسن علیدادی سلیمانی امروز در حاشیه آیین آغاز عملیات احداث شهرک فتوولتاییک انرژی های تجدیدپذیر ایران در ماهان اظهار کرد: ما یک کشوری هستیم که آرمان های مان مبتنی بر اعتقادات مان است که از کتاب و سنت برگرفته شده است.

 وی گفت: با این آرما ن ها و پیشینه اعتقادی، انقلاب بزرگ و شکوهمندی را به رهبری امام راحل و ملت به پیروزی رساندیم و چندین دهه پای انقلاب ایستاده ایم و ملت ما سختی ها را یکی پس از دیگری تحمل می کنند و قرار است به فضل خدا این نظام را به دست صاحب اصلی آن بدهیم.

امام جمعه کرمان بیان داشت: ما با سه مسأله اساسی مواجه هستیم؛ اولین، استقلال سیاسی کشور را با توفیق الهی در 22بهمن 57 به دست آورده ایم و  پای آن ایستاده ایم، مسأله دوم اقتصادی است و ما در زمینه استقلال اقتصادی ضعف هایی در کشور داریم اما استعدادهای زیادی هم در این زمینه داریم و باید دولتمردان تلاش کنند تا کشور را به جایی برسانند که در همه محورها در حاشیه امن حرکت کنیم.

نماینده ولی فقیه در استان کرمان عنوان کرد: مسأله سوم فرهنگی است که بر دو مسائل ذکرشده تاثیرگذار است و بر آنها سایه انداخته است.

 علیدادی سلیمانی افزود: امروز علیه ما جنگ ترکیبی ایجاد شده است و جنگ اقتصادی یکی از آنها است و افرادی که در این میدان کار می ک


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

ضعف های موجود در رسیدن به «استقلال اقتصادی» برطرف شود

ضعف های موجود در رسیدن به «استقلال اقتصادی» برطرف شود