مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 30 مهر 1401 ساعت 14:422022-10-22بين الملل

داعش، چین را تهدید کرد!


به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه بین الملل خبرگزاری دانشجو به نقل از نشریه فارن پالیسی، تروریست های داعش در یکی از تازه ترین بیانیه ها در نشریه انگلیسی موسوم به «صدای خراسان» (متعلق به داعش مستقر در افغانستان که ولایت خراسان را از آن خود می داند) خود اعلام کرد گسترش .

- تروریست های داعش در یکی از جدیدترین بیانیه های خود اعلام کردند چین به دلیل هیمنه اقتصادی اش بر جهان و رفتار مسئولان این کشور با اویغور ها یکی از اهداف این گروه قرار گرفته است.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه بین الملل خبرگزاری دانشجو به نقل از نشریه فارن پالیسی، تروریست های داعش در یکی از تازه ترین بیانیه ها در نشریه انگلیسی موسوم به صدای خراسان (متعلق به داعش مستقر در افغانستان که ولایت خراسان را از آن خود می داند) خود اعلام کرد گسترش سیطره اقتصادی چین بر جهان و رفتار مسئولان این کشور با اقلیت اویغور باعث شده که از این پس چین یکی از اهداف داعش باشد.

براساس گزارش فارن پالیسی این تهدید نشان می دهد که تغییراتی در لفاظی های ستیزه جویانه داعش علیه چین ایجاد شده، زیرا تا پیش از این داعش علیه چین تهدید جدی انجام نداده بود.

این رویکرد را می توان تجدیدنظر اساسی در نگاه های این گروه افراطی مخصوصاً داعش دانست که تا پیش از این، از صحبت کردن درباره چین خودداری کرده بود.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

داعش، چین را تهدید کرد!

داعش، چین را تهدید کرد!