مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 30 مهر 1401 ساعت 14:272022-10-22اقتصادي

سرمایه گذاری 8 هزار میلیارد تومانی در زیرساخت شهرک های صنعتی کشور


به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از گنبدکاووس، علی رسولیان معاون وزیر صمت و مدیرعامل سازمان صنایع کوچک و شهرک های صنعتی ظهر امروز در بازدید از شهرک صنعتی گنبدکاووس در جمع خبرنگاران اظهار کرد: در یکسال گذشته در حوزه زیرساخت ها برای واحدهای تولیدی ایجادی بیش از هشت هزار میلیارد تومان سرمایه گذاری شده و در این راستا بیش از دو هزارو 580 واحد تولیدی به بهره برداری رسیده است.

وی تصریح کرد: در حوزه واحدهای تولیدی که تعطیل و غیرفعال شده بودند نیز نزدیک به 40 هزار میلیارد تومان سرمایه گذاری شد و در این راستا دو هزارو 50 واحد تولیدی با حدود 17 شغل در کشور فعال شده است.

مدیرعامل سازمان صنایع کوچک و شهرک های صنعتی ایران خاطرنشان کرد: هر واحد تولیدی حدود سه میلیارد تومان سرمایه گذاری کرده بود که برای فعال شدن ان به نرخ روز بیش از 10 میلیارد تومان هزینه شده است.

وی درباره پروژه های عمرانی ناحیه و شهرک های صنعتی کشور ادامه داد: در حال حاضر بیش از 2هزارو 200پروزه عمرانی در ناحیه صنعتی و شهرک های صنعتی در حال اجرا بوده و امسال بیش از 10 هزار میلیارد تومان برای زیرساخت های شهرک ها و ناحیه های صنعتی هزینه شده است.

رسولیان گفت: در سفر رییس جمهور به استان های کشور اعتبارات خوبی در حوزه توسعه زیرساخت ها، تامین برق و دیگر زیرساخت های موردنظر در این شهرک های صنع


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

سرمایه گذاری 8 هزار میلیارد تومانی در زیرساخت شهرک های صنعتی کشور

سرمایه گذاری 8 هزار میلیارد تومانی در زیرساخت شهرک های صنعتی کشور