مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 30 مهر 1401 ساعت 14:272022-10-22سياسي

پذیرش 12600 هزار نفر در آزمون وکلا/ رشته وکالت تا دو سال آینده اشباع شده است


رییس مرکز وکلا، کارشناسان رسمی و مشاوران خانواده قوه قضاییه از پذیرش بیش از 12 هزار نفر در آزمون وکلای امسال خبر داد و گفت: تا دو سال آینده ورود به رشته وکالت اشباع شده است.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از همدان، حسن عبدلیان پور ظهر امروز در جمع خبرنگاران با بیان اینکه مرکز وکلا، کارشناسان رسمی و مشاوران دنبال می کنیم.

پیگیری راه اندازی سامانه ارجاع مشاوره خانواده  وی با بیان اینکه پیگیر راه اندازی سامانه ارجاع مشاوره خانواده هستیم و استان البرز به عنوان پایلوت اجرای این طرح قرار گرفته است افزود: سامانه 15 15 نیز به زودی اجرا خواهد شد.

عبدلیان پور در پاسخ به سوالی مبنی بر نحوه برگزاری آزمون وکالت عنوان کرد: امسال این آزمون برگزار و فرایند جذب کارآموز آغاز شده و سال آینده نیز موظف به برگزاری یک آزمون دیگر هستیم.

پذیرش بیش از 12 هزار نفر در آزمون وکلا وی با اشاره به اینکه امسال 72 هزار نفر داوطلب آزمون وکالت بودند که 12 هزار و 600 نفر قبول شدند افزود: دیگر وکالت اشباع شده و طی دو سال آینده داوطلبی وجود نخواهد داشت و متاسفانه بدون هیچ کار کارشناسی به این مسئله پرداخته شده است.

رییس مرکز وکلا، کارشناسان رسمی و مشاوران خانواده قوه قضاییه در پاسخ به اینکه گفته می شود مصاحبه بعد از آزمون دیگر غیرقانونی است، آیا به این موضوع توجه خواهد شد


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

پذیرش 12600 هزار نفر در آزمون وکلا/ رشته وکالت تا دو سال آینده اشباع شده است

پذیرش 12600 هزار نفر در آزمون وکلا/ رشته وکالت تا دو سال آینده اشباع شده است