مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 30 مهر 1401 ساعت 14:072022-10-22سياسي

57 مورد از اراضی کشاورزی همدان به حالت قبل برگشت


فرمانده یگان حفاظت از اراضی کشاورزی همدان گفت: در شهریورماه سال جاری 57 مورد از اراضی کشاورزی استان همدان به حالت قبل برگشت .

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از همدان، حسن جعفری جوزانی ظهر امروز در جمع خبرنگاران اظهار کرد: در راستای اجرای قانون حفظ کاربری اراضی زراعی و باغات و با توجه به صدور احکام قطعی از سوی مقامات قضایی و به استناد تبصره 2 ماده 10 قانون حفظ کاربری زمین های کشاورزی و باغات، به منظور جلوگیری از خرد شدن اراضی کشاورزی و برخورد با تغییر کاربری های غیرمجاز در شهریورماه 57 مورد به مساحت 0.

4957 هکتار احکام جدید قضایی قلع و قمع سازه های غیرمجاز در راستای حفظ اراضی زراعی اجرا شده است.

وی با بیان اینکه هر گونه تغییر کاربری اراضی کشاورزی و ملی برای ساخت و ساز بدون اخذ مجوزهای قانونی ممنوع است ادامه داد: بیشترین  این احکام در شهرستان های همدان و بهار اجرا شده است زیرا این مناطق بیشترین تغییر کاربری ها را داشتند.

فرمانده یگان حفاظت از اراضی کشاورزی همدان تاکید کرد: مشارکت و نظارت عمومی مردم، بهترین و مؤثرترین راه برای حفاظت از سرمایه های ملی و جلوگیری از به مخاطره انداختن امنیت غذایی کشور است که در این زمینه از شهروندان می خواهیم در شناسایی و تغییر کاربری غیرمجاز اراضی زراعی در سطح استان، سازمان جهاد کشاورزی را یاری کنند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

57 مورد از اراضی کشاورزی همدان به حالت قبل برگشت

57 مورد از اراضی کشاورزی همدان به حالت قبل برگشت