مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 30 مهر 1401 ساعت 13:472022-10-22فرهنگي

داریوش خنجی نامزد جایزه در مهمترین جشنواره فیلمبرداری جهان


فرانسوی نامزد جایزه اسکار که سابقه کار با فیلمسازان بزرگی چون «دیوید فینچر»، «وودی آلن»، «وونگ کاروای»، «سیدنی پولاک» و «میشاییل هانکه» را در کارنامه دارد، - داریوش خنجی فیلمبردار ایرانی-فرانسوی نامزد جایزه اسکار که سابقه کار با فیلمسازان بزرگی چون دیوید فینچر ، وودی آلن ، وونگ کاروای ، سیدنی پولاک و میشاییل هانکه را در کارنامه دارد، برای نخستین همکاری با ایناریتو در فیلم باردو ، یکی از نامزد جایزه قورباغه طلایی جشنواره فیلم کمراایمج لهستان است.

داریوش خنجی برای فیلم باردو ساخته الخاندرو گونزالس ایناریتو نامزد جایزه جشنواره بین المللی کمراایمج ویژه هنر فیلمبرداری شد.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، فهرست نامزدهای بخش مسابقه اصلی سی امین جشنواره فیلم کمراایمج لهستان اعلام شد که شاهد رقابت 12 فیلم برای کسب جایزه قورباغه طلایی خواهد بود،  فیلم هایی که در آن تصویر، به طرز چشمگیری در نحوه روایت داستان نقش داشته باشد و به سهم بزرگ فیلمبردار در ساخت و پرداخت فیلم اشاره دارد.

  داریوش خنجی فیلمبردار ایرانی-فرانسوی نامزد جایزه اسکار که سابقه کار با فیلمسازان بزرگی چون دیوید فینچر ، وودی آلن ، وونگ کاروای ، سیدنی پولاک و میشاییل هانکه را در کارنامه دارد، برای نخستین همکاری با ایناریتو در فیلم باردو ، یکی از نامزد جایزه قورباغه طلایی


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

داریوش خنجی نامزد جایزه در مهمترین جشنواره فیلمبرداری جهان

داریوش خنجی نامزد جایزه در مهمترین جشنواره فیلمبرداری جهان