مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 30 مهر 1401 ساعت 13:122022-10-22فرهنگي

«آنجلینا جولی» در نقش خواننده معروف اُپرا


«ماریا» بر اساس روایت های واقعی ساخته می شود و داستان پر فراز و نشیب و در نهایت غم انگیز زندگی سوپرانوی یونانی متولد آمریکا «ماریا کالاس» را روایت می کند - ماریا بر اساس روایت های واقعی ساخته می شود و داستان پر فراز و نشیب و در نهایت غم انگیز زندگی سوپرانوی یونانی متولد آمریکا ماریا کالاس را روایت می کند آنجلینا جولی در فیلم جدید ساخته پابلو لارین در نقش ماریا کالاس خواننده افسانه ای اُپرا مقابل دوربین می رود.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا به نقل از اسکرین، پابلو لارین سینماگر مولف شیلیایی که پیش تر فیلم هایی چون اسپنسر و جکی را ساخته بود، در جدیدترین پروژه سینمایی خود فیلم ماریا را بر اساس زندگی ماریا کالاس خواننده یونانی-آمریکایی معروف سوپرانو مقابل دوربین می برد و آنجلینا جولی برای بازی در نقش اصلی این فیلم انتخاب شده است.

  ماریا بر اساس روایت های واقعی ساخته می شود و داستان پر فراز و نشیب و در نهایت غم انگیز زندگی سوپرانوی یونانی متولد آمریکا ماریا کالاس را روایت می کند که در آخرین روزهای زندگی اش در پاریس در دهه 1970 دوباره احیا شد.

پابلو لارین پیش از این نیز پرتره های شخصی از زنان نمادین  ساخته بود  که از آن جمله می توان به فیلم  جکی با بازی ناتالی پورتمن در نقش جکی کندی و فیلم جدیدتر اسپنسر با بازی کریستن استوارت در نقش پرنسس دا


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

«آنجلینا جولی» در نقش خواننده معروف اُپرا

«آنجلینا جولی» در نقش خواننده معروف اُپرا