مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 30 مهر 1401 ساعت 12:522022-10-22سياسي

توضیح وزیر علوم درباره «ایجاد دفتر تعامل نیروهای مسلح در دانشگاه ها»


قرار است یک کارشناس اداری که استخدام ستاد کل نیروهای مسلح باشد، در دانشگاه حضور یابد و تقاضای سرباز نخبگان، امریه های پسادکتری و کسری خدمت سربازی همچنین قراردادهای استادان با صنایع دفاعی را پیگیری وتسهیل می کند که وقت و انرژی دانشجویان هدر نرود.

- توضیح وزیر علوم درباره ایجاد دفتر تعامل نیروهای مسلح در دانشگاه ها قرار است یک کارشناس اداری که استخدام ستاد کل نیروهای مسلح باشد، در دانشگاه حضور یابد و تقاضای سرباز نخبگان، امریه های پسادکتری و کسری خدمت سربازی همچنین قراردادهای استادان با صنایع دفاعی را پیگیری وتسهیل می کند که وقت و انرژی دانشجویان هدر نرود.

زلفی گل گفت: با توجه به تسهیلات جدیدی که ستاد کل نیروهای مسلح به جامعه دانشگاهیان فرهیخته اختصاص خواهد داد امریه فناوری، امری پسا دکترای، کسر خدمت مربوط به رساله های دکتری و کارشناسی ارشد، قراردادهای پژوهشی با صنعت دفاعی و پیگیری معافیت دانشجویان برای سربازی تسهیل می شود.

  به گزارش سایت قطره و به نقل ازفارس، جلسه شورای هدایت استعدادهای درخشان صبح امروز در سالن شهدای جهاد علمی وزارت علوم برگزار شد.

  در حاشیه این جلسه محمدعلی زلفی گل وزیر علوم در جمع خبرنگاران از اجرای استاد محوری در انتخاب استعدادهای درخشان خبر داد و گفت: اگر اساتید دانشگاه طرح هایی داشته باشند که در راستای نیاز


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

توضیح وزیر علوم درباره «ایجاد دفتر تعامل نیروهای مسلح در دانشگاه ها»

توضیح وزیر علوم درباره «ایجاد دفتر تعامل نیروهای مسلح در دانشگاه ها»