مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 30 مهر 1401 ساعت 12:272022-10-22اجتماعي

2700 نابینا زیرپوشش بهزیستی قرار دارند/مناسب سازی مطالبه همه شهروندان است


مدیرکل بهزیستی استان زنجان با بیان اینکه در حال حاضر 2 هزار و 732 فرد نابینا و کم بینا زیر پوشش بهزیستی هستند، گفت: یک هزار و 466 نفر مستمری بگیر و مابقی از سایر خدمات بهزیستی بهره مند هستند.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از زنجان، سلمان حسینی مدیرکل بهزیستی استان زنجان در مراسم گرامیداشت روز جهانی عصای سفید با تاکید بر تمرکز هرچه بیشتر جامعه نسبت به افراد نابینا و کم بینا اظهار کرد: آگاه سازی جامعه و اجرای قانون حمایت از معلولان، می تواند احقاق حقوق نابینایان را میسر می سازد.

مدیرکل بهزیستی استان زنجان با اشاره به شعار این روز با عنوان اجرای قانون حمایت از حقوق معلولان، نویدبخش حضور اجتماعی نابینایان افزود: مناسب سازی مطالبه همه شهروندان است و موانع شهری نه تنها راه را برای توان خواهان و سالمندان دشوارتر می کند، بلکه حقوق شهروندی را نیز نقض می کند.

وی با بیان اینکه در حال حاضر 2 هزار و 732 فرد نابینا و کم بینا زیر پوشش بهزیستی هستند و یک هزار و 466 نفر مستمری بگیر و مابقی از سایر خدمات بهزیستی بهره مند هستند، افزود: 2 انجمن مختص نابینایان و کم بینایان با هدف خدمت رسانی در زمینه فرهنگی، ورزشی، مددکاری و درمان و بهبود سطح آگاهی و ارتقاء اعتماد به نفس  فعالیت می کنند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

2700 نابینا زیرپوشش بهزیستی قرار دارند/مناسب سازی مطالبه همه شهروندان است

2700 نابینا زیرپوشش بهزیستی قرار دارند/مناسب سازی مطالبه همه شهروندان است