مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 30 مهر 1401 ساعت 10:572022-10-22سياسي

گلایه امام جمعه چاروسا از وضعیت مساجد/صلواتی: تنها در 6 مسجد امام جماعت داریم


به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از چاروسا، امام جمعه چاروسا  با طلاب و روحانیت و ائمه جماعات این بخش دیدار و از نزدیک مشکلات آنها را بررسی کرد.

امام جمعه بخش چاروسا در این دیدارها ضمن تقدیر و تشکر و قدردانی از مانده و در دستان شیاطین و دشمنان اهل بیت گرفتار آمده اند، به عهده گیرد و آنها را از چنگال دشمنان رهایی بخشد و از حیرت و جهالت خارج سازد و وسوسه های شیاطین را از آنها دور کند، و با دلایل پروردگارشان و برهان های امامانشان دشمنان اهل بیت را مقهور سازد، تا عهد خدا بر بندگانش را به بهترین شکل حفظ نماید در نزد خداوند بر عابدی که در بهترین مواقع به عبادت پرداخته، برتری دارد؛ بیشتر از آنچه آسمان بر زمین، و عرش و کرسی و حجابها بر آسمان برتری دارند.

برتری او بر چنین عابدی مانند برتری ماه شب چهارده بر کوچک ترین ستاره آسمان است و یقینا عزیزان روحانی  از این اجر و پاداش برخوردار می شوند.

امام جمعه قلعه رییسی در این دیدارها بر حضور مداوم و با برنامه در مسجد و اقامه نماز جماعت و تبلیغ آموزهای دینی و بیان کرد: در بخش چاروسا حدود 60 مسجد با همت مردم ساخته شده اما در 6 مسجد اقامه نماز جماعت صورت می گیرد که امیدواریم نهادهای مسئول نسبت به استقرار روحانیت در مساجد و روستاهای پرجمعیت منطقه تلاش کنند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

گلایه امام جمعه چاروسا از وضعیت مساجد/صلواتی: تنها در 6 مسجد امام جماعت داریم

گلایه امام جمعه چاروسا از وضعیت مساجد/صلواتی: تنها در 6 مسجد امام جماعت داریم