مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 30 مهر 1401 ساعت 10:422022-10-22اقتصادي

تخلیه و بارگیری ریلی در بندر شهید رجایی به 3 میلیون تُن رسید


معاون امور بندری و اقتصادی اداره کل بنادر و دریانوردی هرمزگان میزان تخلیه و بارگیری کالا از طریق حمل ونقل ریلی در بندر شهید رجایی طی شش ماهه امسال را بیش از دو میلیون و 832 هزار تُن ذکر کرد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از بندرعباس، منصور خرمشکوه معاون امور بندری و اقتصادی اداره کل بنادر و دریانوردی هرمزگن امروز در تشریح عملکرد ریلی بندر شهید رجایی در شش ماهه ابتدایی سال جاری اظهار کرد: طی این مدت دو میلیون و 832 هزار و 958 تُن کالا از طریق حمل ریلی در بندر شهید رجایی تخلیه و بارگیری شده است.

وی ادامه داد: از این میزان جابه جایی، دو میلیون و 251 هزار و 226 تُن کالا در بندر شهید رجایی به عنوان بزرگترین بندر بازرگانی ایران تخلیه شد.

به گفته معاون امور بندری و اقتصادی اداره کل بنادر و دریانوردی هرمزگان، 581 هزار و 732 تُن از این بندر بارگیری شده است.

خرمشکوه، میزان جابه جایی کالای اساسی از طریق خطوط ریلی در سال جاری را نیز 243 هزار و 686 تُن اعلام کرد که عمده ترین این کالاها شامل ذرت، روغن خوراکی، برنج، گندم و جو برنج بوده که از طریق شبکه ریلی از مبدا بندر شهید رجایی به سراسر کشور حمل شده است.

 در سال گذشته از هفت میلیون تُن کالای جابه جا شده از طریق حمل ریلی، حدود پنج میلیون و 800 هزار تَن مربوط به صادرات و حدود یک میلیون و 200هزار تن نیز کالا از طر


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

تخلیه و بارگیری ریلی در بندر شهید رجایی به 3 میلیون تُن رسید

تخلیه و بارگیری ریلی در بندر شهید رجایی به 3 میلیون تُن رسید