مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 30 مهر 1401 ساعت 10:222022-10-22اقتصادي

اجرای 507 پروژه عمرانی مددجویی در زنجان


مدیرکل کمیته امداد استان زنجان گفت: در راستای تامین مسکن مددجویان کمیته امداد 507 پروژه عمرانی اجرایی شده است.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از زنجان، روح اله صالحی در کار گروه اشتغال این نهاد با ارائه گزارشی از اقدامات و فعالیت های صندوق قرض الحسنه امداد ولایت استان زنجان اظهار کرد: این صندوق در کنار رعایت موازین و مقررات بانکی، تسهیلات قرض الحسنه  و معوض خود را با هدف گره گشایی از خانواده های مددجو پرداخت می کند.

مدیرکل کمیته امداد استان زنجان با بیان اینکه از ابتدای سال جاری تاکنون بیش از 20 میلیارد و 118 میلیون تومان تسهیلات قرض الحسنه  به یک هزار و617 مددجوی عزیز تحت حمایت وسایر اقشار نیازمند پرداخت شده است، ادامه داد: بیشترین تسهیلات پرداختی در زمینه های حمایتی و کارگشایی، اشتغال و خودکفایی و مسکن بوده است.

وی با اشاره به اینکه همراهی و مشارکت خیران در برنامه های اجرایی کمیته امداد استان در اثر بخشی برنامه های این نهاد در زمینه توانمندسازی ورسیدگی  به نیازمندان موثر بوده است، افزود: افتتاح حساب سپرده توسط خیرین، در کنار ترویج فرهنگ قرض الحسنه موجب تقویت منابع و گره گشایی از مشکلات نیازمندان می شود.

صالحی گفت: برنامه کمیته امداد ایجاد 6 هزار و 500 فرصت شغلی تا پایان سال جاری است که از ابتدای سال جاری تاکنون در حدود 2 هزار و


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

اجرای 507 پروژه عمرانی مددجویی در زنجان

اجرای 507 پروژه عمرانی مددجویی در زنجان