مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 30 مهر 1401 ساعت 09:522022-10-22بين الملل

لاپید: همکاری ایران و روسیه خطر جدی برای اسراییل است


به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه بین الملل خبرگزاری دانشجو، «یاییر لاپید» نخست وزیر رژیم صهیونیستی هشدار داد که همکاری بین روسیه و ایران تهدیدی جدی نه تنها برای اسراییل بلکه برای اوکراین، - نخست وزیر رژیم صهیونیستی هشدار داد که همکاری بین روسیه و ایران تهدیدی جدی نه تنها برای اسراییل بلکه برای اوکراین، اروپا و کل جهان است.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه بین الملل خبرگزاری دانشجو، یاییر لاپید نخست وزیر رژیم صهیونیستی هشدار داد که همکاری بین روسیه و ایران تهدیدی جدی نه تنها برای اسراییل بلکه برای اوکراین، اروپا و کل جهان است.

براساس گزارش میدل ایست مانیتور، نخست وزیر صهیونیست ها در مصاحبه با کانال روس زبان آر تی وی آی مدعی شد، ایران یک دولت تروریستی خطرناک است و این واقعیت که روسیه با آن کار می کند کل دنیا را در خطر قرار می دهد.

وی همچنین از استفاده ادعایی نیرو های ارتش روسیه از پهپاد های ایرانی انتقاد کرد، اما باز هم تاکید کرد که تل آویو هیچ کمک نظامی مستقیم به اوکراین نخواهد کرد.

ایران هرگونه ارسال تسلیحات از جمله پهپاد به روسیه را رد کرده و آن را فضاسازی کشور های غربی برای تشدید فشار ها علیه تهران خوانده است.

هفته گذشته دیمیتری کولبا وزیر خارجه اوکراین رسما گفت که از اسراییل درخواست فوری برای تجهیزات نظامی کرده است.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

لاپید: همکاری ایران و روسیه خطر جدی برای اسراییل است

لاپید: همکاری ایران و روسیه خطر جدی برای اسراییل است