مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 30 مهر 1401 ساعت 09:372022-10-22دانش

ایجاد سرای مهارت آموزی در خوابگاه های دانشجویی


به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه دانشگاه خبرگزاری دانشجو، محمدعلی زارع چاهوکی، مدیرکل امور خوابگاه های دانشگاه تهران مدیرکل امور خوابگاه های دانشگاه تهران از برنامه ایجاد سرای مهارت آموزی در خوابگاه های دانشجویی با شعار «هر دانشجو یک مهارت» خبر داد.

- مدیرکل امور خوابگاه های دانشگاه تهران از برنامه ایجاد سرای مهارت آموزی در خوابگاه های دانشجویی با شعار هر دانشجو یک مهارت خبر داد.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه دانشگاه خبرگزاری دانشجو، محمدعلی زارع چاهوکی، مدیرکل امور خوابگاه های دانشگاه تهران مدیرکل امور خوابگاه های دانشگاه تهران از برنامه ایجاد سرای مهارت آموزی در خوابگاه های دانشجویی با شعار هر دانشجو یک مهارت خبر داد.

وی در نشست پرسش و پاسخ با دانشجویان ساکن کوی دانشگاه تهران، با اعلام این خبر گفت: این دوره های آموزشی با همکاری سازمان آموزش فنی وحرفه ای کشور به زودی در سطح خوابگاه های دانشجویی دانشگاه تهران آغاز خواهد شد.

مدیرکل امور خوابگاه های دانشگاه تهران افزود: با طراحی ساز و کار مناسب، خدمات فرهنگی و رفاهی به دانشجویان خوابگاهی را ارتقاء می دهیم و از تمام ظرفیت های درون و بیرون دانشگاه برای تحقق این موضوع کمک خواهیم گرفت.

وی از طراحی جشنواره فرهنگی و هنری ویژه دانشجویان خوابگاهی خبر داد و افزود: با راه اندازی کانون های فرهنگی و انجمن های


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

ایجاد سرای مهارت آموزی در خوابگاه های دانشجویی

ایجاد سرای مهارت آموزی در خوابگاه های دانشجویی